VÅRT MÅL ER Å GJØRE HVERDAGEN ENKLERE FOR VÅRE KUNDER
En enklere digital hverdag
I dag snakkes det om at alt skal være skybasert - og skybasert regnskapsføring er fremdeles in. Enkelte stiller faktisk krav om å få regnskapet sitt ført i «skyen». Men hvor er «skyen» egentlig? Uavhengig av hvor data ligger mener vi at tilgjengelighet vil være det viktigste.
Alle bedrifter har forskjellige behov. Hos oss jobber vi med flere regnskapsprogrammer, og vi ønsker i samråd med deg som kunde å finne den løsningen som gir deg en enklere digital hverdag! Vi arbeider i hovedsak i Visma Business, PowerOffice GO, Tripletex og VBonline.
Våre løsninger gjør at du kan ha innsyn i dine regnskapstall uansett hvor du er. Det er enkelt å registrere opplysninger eller godkjenne fakturaer/ timelister mv. direkte i systemet.
Våre systemer og rutiner er bygd opp slik at vi kan dele på arbeidet om du ønsker. Noen ønsker å være «hands on» på en del av oppgavene. Dette fordrer selvsagt at man har forutsetninger for å gjøre dette arbeidet selv. Andre velger å overlate det aller meste av arbeidet til regnskapsføreren. Dette finner vi ut av sammen – og vi kan enkelt justere underveis.
Godkjenning av faktura
Godkjenning av fakturaer fra leverandører skal være effektivt. Faktura kommer inn i et fakturamottak hvor du godkjenner denne; evt. legger inn kommentar, avdeling, prosjekt eller kostnadskonto.
Dette kan du gjøre både fra nettleser, nettbrett og mobilapp. Etter godkjenning kontrollerer vi fakturaen og bokfører denne. Deretter sender vi (eller du) forfalte fakturaer til banken for betaling.
Løpende innsyn i regnskapet
I våre systemer kan du ha løpende innsyn i regnskapet ditt. Vi benytter våre kjernesystemer, mens du som kunde har enkel tilgang til «dine» tjenester; helt uavhengig av regnskapssystem.
Fakturering – Oversikt over ubetalte faktura
Fakturering gjøres enkelt i systemet og oppdateres i regnskapet automatisk. Med en OCR-avtale med banken vil du kunne nyte godt av automatisk oppdatering av innbetalingene når du fakturerer med KID-nummer. Da har du daglig oversikt over ubetalte fakturaer. Alle våre løsninger tilbyr muligheten for digitale fakturaer.
Purring/ Inkasso
Oppfølging av ubetalte fakturaer er viktig. Vi har gode integrasjoner med flere inkassobyråer slik at purring/ inkassovarsel skjer automatisk. Eller du kan velge å purre selv. Kanskje kan vi prøve med en vennlig påminnelse før selve purringen?
Reiseregning/ utlegg
Vi ser at det kan være arbeidsomt å fylle ut reiseregninger/ utleggsrefusjoner etter at reisen er ferdig. Her kan du fylle ut reiseregning eller utlegg digitalt når du er på farten. Legg ved eventuelle kvitteringer og så er du ferdig med det. Disse kan også sendes fortløpende til daglig leder eller andre for godkjenning før de kommer til oss.
Timeregistrering
La de ansatte selv registrere timene sine digitalt før de godkjennes av en overordnet. Da får vi grunnlaget rett inn i våre lønnssystemer. Timene kan selvfølgelig føres på prosjekt eller avdeling.
Lager
Vi har systemer som håndterer lagerstyring og logistikk. Her finner vi en god løsning i fellesskap.
Kasse
Det vil alltid være en fordel å overføre data direkte fra kassen og direkte inn i regnskapssystemet. Dersom ditt kassesystem har mulighet for dette, setter vi opp denne overføringen. Da sparer både du og vi tid på dette.
Hva vi kan bidra med:
- En enklere digital hverdag
- Mobile løsninger og app'er
- Godkjenne/ betale faktura direkte fra systemet
- Løpende innsyn
- Fakturering
- Løpende oppdatert kundeoversikt (åpne poster)
- Automatissert purring og inkasso
- Integrasjon med tredjepartsløsninger
- Registrering/ godkjenning av timer/ fravær
- Digital lønnslipp
- At du sover godt om natta... I visshet om at vi håndterer dette for deg
Ta kontakt med oss – Sammen finner vi de beste løsningene!
Kontakt oss i dag!
Vi vil gjerne høre fra deg, både om du ønsker en uforpliktende prat eller har spesifikke ønsker eller behov.